Najlakši način za gubitak kilograma

Već ste nebrojeno puta mogli da čitate o magičnim i ultrabrzim dijetama koje se smenjuju po časopisima otprilike jednom mesečno. Juče je planetarni hit bio „provedite dane jedući samo grožđe ili banane“, danas je to paleo dijeta / De préstamos online en Catalonia, a sutra ko zna šta. Lakše je snaći se u ovo vreme sa modnim i tehnološkim trendovima, nego upustiti se u zaludnu borbu vezanu za dokazivanje čiji je sistem ishrane ili restrikcija bolje i kvalitetnije koncipiran.

I upravo zbog ovog razloga nećemo se baviti ni metabolizmom šećera ili ugljenih hidrata, niti lipolizom ili metabolizmom masnoća. A ni onom bitnom činjenicom da se višak proteina, što znači mesna ishrana, u telu konvertuje u šećere, pa tako ako uzimate previše mesa, a premalo masnoće svom telu darujete isti poklon kao da jedete šećere, dakle žitarice i voće.

Budite u skladu sa prirodom

Budite svesni da svom telu prvenstveno treba da signališete ispravne ritmove. A ovo konkretno znači da u zimsko doba izbegavate pretežno voćne dijete, jer im tada nije vreme, kao ni hranu koja uobičajeno ne uspeva u vašim krajevima crédito sin intereses en España de kreditos247.es. Leti nije idealno vreme za ketozu ili lipolizu ili ekstremnije oblike takozvanih paleo dijeta, zato što treba da što više vremena provodimo napolju uključujući i spektar Sunčevih zraka u našim metaboličkim procesima, a zato je potrebno u ishranu uključiti i šećere ili ugljene hidrate. I na potpuno isti način postoje i dnevni ritmovi po kineskom sistemu otvaranja i zatvaranja meridijana organa, te se tako korenasto povrće jede za večeru, a voće za doručak ili u toku prepodneva, kao dva najbanalija primera.

Ako se pridržavate sezonskih pravila hranjenja i što više vremena provodite sunčajući se, i to ne dok ste na godišnjem odmoru, već svaki dan od kada je temperatura podnošljiva za razgolićivanje do prvih hladnih dana, ne bi trebalo da imate ikakve probleme sa viškom ili manjkom težine. Međutim, ako to i dalje jeste slučaj tada postoje dva razloga zašto ne možete da se rešite viška masnih naslaga. Prvi i obično najčešći razlog je otpor stvaranju ili rezistencija na hormon leptin. I ovo se dešava zbog premora organizma, nedovoljno sna i „ugašenih“ mitohondrija po ćelijama. Dakle, naspavajte se, a da bi ponovo pokrenuli mitohondrije kupajte se hladnom vodom, jer ćete tako proizvesti ponovo pojavu razlike potencijala na mitohondrijskim površinama.

Metabolizam korišćenja masnoća u telu

Drugi razlog je da se jetra još uvek nije prebacila na ketozu ili lipolizu, to jest nije počela da sagoreva masnoće. Ovo se rešava vrlo lako i brzo takozvanim povremenim postom. U toku 12-14 do maksimalno 16 sati od poslednjeg obroka jetra sagori sve ostatke šećera i ukoliko i dalje ne dobija hranu mora da pređe na korišćenje masnoće. U tom smislu, potrebno je da hranu uzimate unutar razmaka od najviše 8 sati i da prestanete potpuno sa jelom do sutradan u isto vreme. Konkretno to izgleda ovako: ako uobičajeno doručkujete u 7 ujutru, završetak vašeg ručka mora da se desi najkasnije do 3 popodne, i onda do sledećeg jutra nema hrane niti pića koja sadrže šećer ili mleko. Dozvoljeni su samo čajevi, bez bilo kakvih dodataka i voda.

Prvih nekoliko dana može sve da vam izgleda jako čudno. Uveče ćete sigurno biti strahovito gladni, ali ujutru, gle čuda, budućete se savršeno raspoloženi, čili i bez apetita. A kilogrami će se ovog puta zaista topiti bez ikakvih specifičnih napora.