Pravilna fizička aktivnost

Nalazimo se u vremenu velikog psihološkog pritiska da prvenstveno zaradimo novac kojim ćemo dalje obezbediti valjane uslove za naš i živote naše dece i roditelja. I svima nam je jasno da se protiv ovog tipa stresa treba boriti tehnikama meditacije i relaksacije, ali i obavezno fizičkom aktivnošću kako bi održali svoje zdravlje na najbolji mogući način – Rapidos24 Mexico.

Teret savremenog doba

Danas je otprilike svima jasno da pored obaveznog vremena provedenog u poslu treba da se redovno bavimo fizičkim aktivnostima, da se kuturno uzdižemo, da se relaksiramo i odmaramo. Pa zatim, stručnjaci nam takođe govore kako je neophodno da što više svog vremena provedemo uz decu vaspitavajući ih i učeći ih preko ličnog primera. A tu su i prijatelji i rodbina uz koje se osećamo socijalno prihvaćeni i kroz njih postižemo komunikaciju i ostvarenje svojih budućih planova; jer, u zajednici se svaka ideja lakše materjalizuje. I ne zaboravimo na kraju da je takođe potrebno da često idemo u nabavke sveže hrane, da se valjano hranimo, kao i da temeljno čistimo svoj životni prostor.

Problem sa svim ovim sasvim ispravnim zahtevima života je što nemamo na raspolaganju dovoljno vremena. Ili su te stavke ipak izvodljive ako se samo malo drugačije organizujemo.

Moderni ratnici

Suština ispravnog fizičkog vežbanja, ako pogledamo ovu temu sa druge strane, nikako ne savetuje ponavljanje istovetne aktivnosti do u besvest. Neko je možda opčinjen dugogodišnjim boravcima u teretani, dok je neko drugi više privučen maratonskim trčanjima, plesu ili borilačkim veštinama. Sve je to u redu, ali treba biti svestan i činjenice da su ljudskom telu potrebne različite aktivnosti kako bi idealno funkcionisalo. Nekim ljudima genetika diktira da su pogodniji za podizanje tereta, dok su drugi idealni za vežbe izdržljivosti, ali snaga, pokretljivost i izdržljivost moraju da se vežbaju u kompletu, inače neće biti trajnih rezultata, a može doći i do komplikacija.

Ako to imamo u vidu tada bi idealni sedmični raspored aktivnosti mogao da bude jedan ozbiljan borilački trening, zatim dva plesna, jedan kardio, jedna stvarno duga šetnja, jedan trening istezanja i pokretljivosti i recimo čišćenje kuće ili dvorišta. Ovo će vas uvesti i valjanu kondiciju i zabaviti vas svojom raznolikošću. Ali imajte u vidu da fizičke aktivnosti treba, i to zbog prirodnih ciklusa hormona u telu, odrađivati u toku dana, a noću spavati. I to dovoljno – pogledati ovdje.

Situacije gde neki drugi ljudi idu u teretanu posle ponoći, jer misle da samo tada imaju dovoljno vremena i mira, treba da su daleko od vas. Vežbanje pod takozvanim plavim svetlom, noću, u zatvorenoj prostoriji u kojoj se vazduh reguliše klima uređajima i to na spravama koje podstiču mehaničke, dakle neprirodne pokrete, je suprotnost zdravlju i može puno da vas košta.

A da bi pomirili nedostatak vremena za sve što je potrebno da odradite u toku dana i plus budete izloženi Suncu, potrebno je da u svojoj svesti napravite iskorak u prirodnijem i dobrobitnijem pravcu. Možete se sasvim slobodno organizovati sa svojim prijateljima i rodbinom, obavezno povesti decu i odrađivati treninge napolju na otvorenom terenu. Ovako ćete istovremeno ispunjavati više jako važnih obaveza, deca će vam rasti zdrava, prijateljstva neće trpeti, a moći ćete i međusobno da se zamenjujete u hitnijim situacijama. Hranu spremite jednom ili dva puta nedeljno, pa je zaleđujte i odleđujte po potrebi, a svoju snagu čuvajte za te sate provedene u prirodi i sa vama dragim ljudima.